7 Mart 2012 Çarşamba

LİGE RENK GELMESİNİ İSTERDİM.




LİGE RENK GELMESİNİ İSTERDİM.


Dört büyüklerden Beşiktaş ağır bir lig maratonundan sonra şampiyon oldu. Gönlüm isterdiki, Sivas şampiyon olsun. Lige renk gelsin. Sivas memleketim değil,tuttuğum takımda değil.

Senelerdir 4 büyük takım şampiyon oluyor.Trabzon'un dışında şampiyon olan bir Anadolu takımı varmı? Yok. Trabzon'da yıllardır şampiyon olamıyor. Yine bir Anadolu takımı olan Sivas'ın şampiyon olmasını canı gönülden isterdim.Fakat olmadı. Sivas 2 sezondur şampiyonluğu kaçırıyor. Özellikle bu sene şampiyonluğa çok yaklaştı.Şampiyonluk kupasının bir kulbunu son haftaya kadar tutmuştu.Maalesef elinden kaçırdı.

Avrupa'da değişik takımlar şampiyon oluyor.Her zaman büyük takımlar şampiyon olmuyor.Örneğin,Alman Futbol Ligi (Bundesliga)'da 2008-2009 sezonunun şampiyonu Wolfsburg oldu. Wolfsburg tarihinde ilk kez şampiyonluğu kazandı! Ligin son haftasına en yakın takipçisi Bayer Münih'in 2 puan önünde lider giren Wolfsburg, 34. Hafta mücadalesinde evinde Werder Bremen'i 5-1 mağlup etti ve şampiyonluğu kazandı.

Acaba diyorum,önümüzdeki sezon Sivas veya bir başka Anadolu takımı şampiyon olabilirmi?Zor gözüküyor. Sivas gelecek sezon böyle kötü bir Fenerbahçe ve Galatasaray yakalayabilirmi? Tabiki yakalayamaz. Yani Sivas'ın önümüzdeki sezon işi çok zor.

Bu arada Beşiktaş'ın şampiyonluğunu kutluyorum.


YAZAN: NECDET ÇAĞDAŞ.(2009)

Etiketler:

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa